سونوگرافی سروش » سونوگرافی » بهترین سونوگرافی در غرب تهران
مدت زمان مطالعه ۹ دقیقه

بهترین سونوگرافی در غرب تهران

بهترین سونوگرافی غرب تهران کجاست؟ سونوگرافی یکی از تصویربرداری های مهم است که برای قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. بیماری های کلیوی، رحم، کبد و تمامی اجزای شکمی را می توان به کمک دستگاه سونوگرافی تشخیص داد. مرکز سونوگرافی سروش در غرب تهران انواع سونوگرافی، رادیولوژی، رادیوگرافی و ماموگرافی را انجام می دهد. شما با مراجعه به مرکز سونوگرافی سروش در غرب تهران می توانید از هر یک از این خدمات بهره مند شوید. اینکه بهترین مرکز سونوگرافی در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد را در این مقاله برای شما بیان خواهیم کرد.

بهترین مرکز سونوگرافی در غرب تهران - دکتر محمدزاده
بهترین مرکز سونوگرافی در غرب تهران

پیش از هر چیز بد نیست بدانید که سونوگرافی از دو کلمه SONO  و Graphic تشکیل شده است. سونوگرافی در تشخیص ناهنجاری ها در زمان بارداری کاربرد دارد. علاوه بر این در تشخیص بسیاری از مشکلات اعم از کلیوی و کبدی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات بهترین مرکز سونوگرافی غرب تهران

بهترین مرکز سونوگرافی غرب تهران می بایست کلیه خدمات تصویربرداری را دارا باشد. یعنی شما علاوه بر سونوگرافی بارداری، سونوگرافی کیست تخمدان و یا هر سونوگرافی دیگر، بتوانید از خدمات رادیولوژی، خدمات ماموگرافی و رادیوگرافی نیز بهره مند شوید. سونوگرافی سروش بهترین سونوگرافی در غرب تهران است که کلیه این خدمات را به بیماران ارائه می دهد.

یکی از سونوگرافی های مهمی که در سونوگرافی سروش انجام می شود، سونوگرافی NT است. این سونوگرافی برای مشاهده شفاف قسمت هایی از بدن مانند پشت گردن می باشد. معمولا انجام آن در هفته ۱۱ تا ۱۴ بارداری تاکید می شود و یکی از تست های غربالگری در دوران بارداری می باشد .

با استفاده از سونوگرافی NT می توان قبل از وارد شدن جنین به ماه چهارم از ناهنجارهایی مثل مسائل ژنتیکی پیشگیری کرد. همچنین نواقص مادرزادی را به کمک تصاویر این سونوگرافی می توان تشخیص داد. در این سونوگرافی به بررسی مشکلات قلبی مادرزادی، بیماری سندروم داون، ناهنجاری های کروموزومی، اندازه و ابعاد جنین می پردازند.

یکی از سونوگرافی های مهمی که در سونوگرافی سروش انجام می شود، سونوگرافی NT است. این سونوگرافی برای مشاهده شفاف قسمت هایی از بدن مانند پشت گردن می باشد. معمولا انجام آن در هفته ۱۱ تا ۱۴ بارداری تاکید می شود و یکی از تست های غربالگری در دوران بارداری می باشد .

چگونگی انجام سونوگرافیNT

زمانی پزشک متخصص می تواند در سونوگرافی جنین را روی مانیتور ببیند که مادر بر روی تخت دراز کشیده باشد. پزشک با کشیدن حسگر آغشته به ماده ژلاتینی بر روی شکم مادر، جنین را مشاهده می کند. برای بررسی ناهنجاری های بیشتر جنین، زمانی انجام این سونوگرافی ارزشمند است که به همراه آزمایش خون باشد.

سونوگرافی NT

سونوگرافی ۴ بعدی

سونوگرافی سروش بهترین سونوگرافی غرب تهران، خدمات سونوگرافی چهار بعدی را نیز ارائه می دهد. تصویربرداری چهار بعدی با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می شود و تصاویر دقیقی از وضعیت و حالات جنین ارائه می دهد. با این نوع سونوگرافی، مادر از وضعیت جنین به طور کامل مطمئن می شود. در سونوگرافی چهار بعدی شما می توانید حرکات و عکس های العمل های جنین را ببینید.

در بهترین مرکز سونوگرافی غرب تهران خدمات سونوگرافی حاملگی برای مادران ارائه می شود. این سونوگرافی برای تمامی ماه های بارداری و با تجویز پزشک انجام می شود. منظور از تمامی ماه های بارداری این نیست که شما مکرراً از پزشک بخواهید که برای شما سونوگرافی بنویسد. برعکس، پزشک زمانی که شرایط بیمار را نامناسب بداند و یا انجام سونوگرافی را لازم بداند، آن را برای شما تجویز می کند. متخصص زنان معمولاً انجام این سونوگرافی را برای ۴ دوره توصیه می کند. سه ماهه اول، سه ماهه دوم بارداری، هفته دوازدهم، هفته شانزدهم و ماه آخر که برای تعیین وضعیت جنین و زایمان مورد نیاز است.

سونوگرافی حاملگی و سونوگرافی رحم

سونوگرافی کالر داپلر

این سونوگرافی در بهترین سونوگرافی غرب تهران یعنی سونوگرافی سروش به صورت کاملاً تخصصی و با بهترین تجهیزات انجام می شود. سونوگرافی کالر داپلر نوع متفاوتی از سونوگرافی است که در آن از امواج فراصوت استفاده می شود. در واقع امواج فراصوت به ایجاد تصاویری از عروق و رگ ها کمک می کند. برای تشخیص بیماری های قلبی، مشکلات کلیوی، تشخیص یائسگی که ممکن است زودتر از موعد رخ دهد و موارد دیگر، مورد استفاده قرار می گیرد.

در بهترین مرکز سونوگرافی غرب تهران، تصویربرداری از کلیه و تشخیص بیماری های کبدی نیز انجام می شود. شما ممکن است بسیاری از علائم یک بیماری را نداشته باشید اما با یک سونوگرافی شکمی از وجود یک مشکل مطلع شوید. بسیاری از بیماران کلیوی در کنار درمان، می بایست به صورت دوره ای سونوگرافی کلیه انجام دهند تا از روند بهبودی مطمئن شوند.

سونوگرافی کلیه

انجام رادیولوژی در بهترین مرکز سونوگرافی غرب تهران

بهترین مرکز سونوگرافی غرب تهران می بایست علاوه بر سونوگرافی به شما خدماتی مانند رادیولوژی را نیز ارائه دهد. در واقع یک مجموعه کامل از تصویربرداری باشد تا شما بتوانید هر نوع تصویربرداری را در آن انجام دهید.

سونوگرافی سروش، بهترین مرکز رادیولوژی و سونوگرافی غرب تهران است. شما می توانید انواع رادیولوژی از جمله رادیولوژی قفسه سینه و رادیولوژی دیجیتال را در این مرکز زیر نظر بهترین پرسنل انجام دهید. یک ویژگی بهترین مرکز سونوگرافی غرب تهران این است که شما بتوانید در ساعت مشخص شده مراجعه کنید و تصویربرداری بدون معطلی انجام دهید.

رادیوگرافی

بهترین مرکز سونوگرافی غرب تهران خدمات رادیوگرافی را نیز ارائه می دهد. این خدمات شامل رادیوگرافی دندان، رادیوگرافی قفسه سینه و سایر رادیوگرافی ها می باشد. در واقع رادیوگرافی با استفاده ار اشعه ایکس انجام می شود که بدون درد است. برای برخی از رادیوگرافی ها از باریم برای ارزیابی عملکرد معده و روده استفاده می شود.

ماموگرافی

بهترین سونوگرافی غرب تهران را می توان مرکزی دانست که ماموگرافی سینه و ماموگرافی دیجیتال را نیز انجام دهد. این تصویربرداری ها برای تشخیص سرطان پستان و تشخیص کیست سینه مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر بسیاری از زنان با بیماری فیبروکیستیک و سرطان پستان، دست و پنجه نرم می کنند. اگر این مشکلات در مراحل اولیه درست تشخیص داده می شدند، شاید کمتر بیماران با سرطان پستان مواجه می شدند.

مراجعه به بهترین سونوگرافی غرب تهران

بهترین سونوگرافی غرب تهران به شما تصاویر دقیقی از وضعیت جسمی می دهد. از سونوگرافی جهت تشخیص انواع بیماری ها و ناهنجاری ها استفاده می شود. برخی مردم بر این باورند که سونوگرافی زمانی مورد نیاز است که فرد با مشکلی روبرو شود و یا بارداری اتفاق بیفتد. برای اینکه بارداری بی خطری داشت و دوران بارداری را در سلامت کامل به پایان رساند، سونوگرافی هایی قبل و در طی بارداری پیشنهاد می شود. البته گاهی اوقات برای مادر و جنین شرایطی بوجود می آید که پزشک برای تشخیص مشکل، به سونوگرافی نیاز پیدا می کند.

هر خانمی قبل از اینکه برای بارداری اقدام کند، می بایستی یک  سونوگرافی از رحم و تخمدان ها انجام دهد. سونوگرافی به مادر کمک می کند از شرایط باروری خود اطلاعات کافی کسب کند. تصاویر سونوگرافی به پزشک در رابطه با بسیاری از تشخیص ها به پزشک کمک می کنند که از جنله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالم بودن رحم از لحاظ ناهنجاری ها

وجود فیبروم ها یا پولیپ

کیست های تخمدانی

تشخیص بیشتر مشکلات رحمی

همچنین با سونوگرافی می توان زمان تخمک گذاری را هم تشخیص داد. مخصوصا در خانم هایی که دوره های عادت ماهیانه نامنظمی دارند و یا خانم هایی که دچار  ناباروری شده اند. اندازه و تعداد فولیکول ها و زمان دقیق تخمک گذاری در روزهای ۱۲ الی ۱۶ دوران قاعدگی بررسی می شود .

سونوگرافی امواجی هستند که به بافت بدن مادر ارسال می شود و به بافت نرم یا سخت بدن برخورد می کنند. سپس این امواج تصاویری را به وجود می آورند. این تصاویر در سونوگرافی معمولی یا همان سونوگرافی دو بعدی به شکل سیاه و سفید مشاهده می شوند. پزشک طبق اطلاعاتی که از این تصاویر بدست می آورد، وضعیت رشد جنین را برای مادر شرح می دهد.

زمان مناسب برای سونوگرافی

مناسب ترین زمان برای مراجعه به بهترین مرکز سونوگرافی غرب تهران را پزشک و کادر درمان به شما اعلام می کنند. ممکن است مادر در شرایط طبیعی باشد و دردی نداشته باشد اما این دلیل نمی شود که سونوگرافی انجام ندهد. در عین حال ممکن است شما با مادری روبرو شوید که درد بسیار زیادی را در بارداری متحمل شده است. درد بسیار زیاد، از این جهت که بیشتر مادران در روزهای اولیه بارداری دچار مشکلاتی می شوند. علت آن نیز طبیعی نبودن شرایط برای رحم و جنین می باشد.  بهترین زمان برای انجام سونوگرافی بارداری، هفته هشتم می باشد .

سونوگرافی دکتر زهره محمدزاده بهترین سونوگرافی غرب تهران

در این مرکز تمامی خدماتی که باید در بهترین سونوگرافی در غرب تهران انجام شود، معرفی شد. سونوگرافی رحم، کلیه، کبد، کالر داپلر، رادیوگرافی دندان، سقفسه سینه، ماموگرافی پستان، رادیولوژی برای تمامی اعضای بدن، در این مرکز انجام می شود. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر به گالری سایت مراجعه نمایی همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

هترین سونوگرافی در غرب تهران با نام سروش فعالیت خود را آغاز کرده است . سونوگرافی سروش همراه با کادر مجرب و دستگاه های مجهزی که دارد توانسته است انواع سونوگرافی را به بهترین شکل انجام دهد و رضایت بسیاری از بیماران را از آن خود کند.  جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره های  ۴۴١۶٢١٢۵  – ٠٩٠١٣۴٠١٧٨١  تماس حاصل نمائید.

سونوگرافی سروش بهترین سونوگرافی در غرب تهران ارائه دهنده انواع سونوگرافی می باشد. اشخاص می توانند جهت تشخیص بیماری ها و ناهنجاری ها به این مرکز سونوگرافی مراجعه نمایند. اگر قصد انجام سونوگرافی را دارید بهتر است که به دستگاه های سونوگرافی و تجهیزات آن توجه نمایید. چرا که بهترین و دقیق ترین نتیجه را در جواب سونوگرافی به شما ارائه می دهند.

سایر مقالات مرتبط به سونوگرافی:

سونوگرافی خوب در تهران

سونوگرافی NT

سونوگرافی بیضه

سونوگرافی دیسک کمر

سونوگرافی  تخمدان پلی کیستیک

دکتر زهره محمدزاده
دکتر زهره محمدزاده
تحصیلات دکتری عمومی از سال ۱۳۶۴ لغایت ۱۳۷۱، دانشگاه علوم پزشکی مشهد اخذ درجه دکتری عمومی در سال ۱۳۷۱ طرح لایحه خدمت نیروی انسانی در منطقه محروم کلات نادری خراسان، آذر ۱۳۷۱ لغایت ۱۳۷۳ دوره رزیدنتی تخصصی رادیولوژی سونوگرافی، بیمارستان امام رضا(ع)، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مهر ۱۳۷۴ لغایت بهمن ۱۳۷۷ اخذ درجه دکتری تخصصی در رشته رادیولوژی سونوگرافی خدمت طرح ضریب K در شهرستان قوچان خراسان مرکزی گذراندن 25 دوره بازآموزی کنگره رادیولوژی سونوگرافی انجمن رادیولوژی ایران از سال ۱۳۷۹ لغایت ۱۳۹۴ گذراندن دوره های متعدد کنگره های بیماری زنان و مامایی و Breast گذراندن دوره ویژه ماموگرافی در تهران و مشهد گذراندن کنگره رادیولوژی شیراز گذراندن دوره های متعدد سالیانه رادیولوژی در تهران و سایر شهرها

مقالات مرتبط

پر کردن مثانه پیش از سونوگرافی

پر کردن مثانه پیش از سونوگرافی

یر کردن مثانه پیش از سونوگرافی به چه صورت است؟ یکی از اقداماتی که باید قبل از سونوگرافی انجام شود خوردن آب فراوان برای پر شدن مثانه می‌باشد اما شاید بسیاری از افراد...

سونوگرافی شکم چیست و چه کاربردی دارد؟

سونوگرافی شکم چیست و چه کاربردی دارد؟

سونوگرافی شکم چیست و چه کاربردی دارد؟ به طور کلی سونوگرافی های شکم نوعی تصویر برداری هستند که با کمک این تجهیزات پیشرفته و به روز تمام اندام های بدن به طور دقیق مورد...

سونوگرافی لگن چیست؟

سونوگرافی لگن چیست؟

سونوگرافی لگن چیست؟ سونوگرافی لگن ابزاری برای تشخیص گسترده است که از امواج صوتی با فرکانس بالا برای ایجاد تصاویری از قسمت داخلی بدن استفاده می‌کند. این یک روش غیر...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *